7 Nopietni Subaru EZ30 H6 motora problēmas (Mk. 1 H6 motors)

7 Nopietni Subaru EZ30 H6 motora problēmas (Mk. 1 H6 motors)

Vispirms mēs apskatīsim EZ30 motora specifikācijas, tad uzzināsim vairāk par Subaru EZ30 motora problēmām un uzzināsim, kas rada šī motora problēmas. Visbeidzot, mēs uzzināsim vairāk par šī motora pielietojumu. Tātad, sāksim!

Galvenās Subaru EZ30 motora specifikācijas

Subaru EZ30 motors ir bokseru motors, ko Subaru piegādā 2001. gadā. Šis motors tika izstrādāts tā, lai tas atbilstu tādu lielāku Subaru modeļu kā Outback un Legacy mērķi. Par šo motoru ir vērts atzīmēt, ka ir divas iespējas. MK I un MK II. Pirmais motors bija oriģinālais EZ30 plakanais-6. Tas bija dabiski absorbēts motors, kuru iedvesmoja citi EJ sērijas Subaru dzinēji, bet EZ30 bija mazāks. Tātad, kaut arī tas ir plakans-6, izmēri starp EJ un EZ ir gandrīz līdzīgi. MK II dzinējs dzimis 2004. gadā. Šim motoram bija daudz uzlabojumu, salīdzinot ar sākotnējo motoru. Kodols bija tāds pats, bet aktīvās vārsta celšanas sistēma pievienoja ieplūdes vārpstas vienībām. Šī sistēma ir ļoti līdzīga Porsche Variocam sistēmai. Uzlabošanās palielināja jaudu un degvielas patēriņu. Arī MK II cilindru galvas tika pārbūvētas, un katrai galvai bija trīs izplūdes atveres, nevis viena sākotnējā motorā. Bloks tika izgatavots arī, izmantojot jaunu liešanas procesu, un tika izmantotas arī dobu sadales vārpstas. Šie uzlabojumi samazināja svaru 19,6 mārciņas. Neskatoties uz to, ir visas šī motora specifikācijas.

  • Konfigurācija: Flat-6
  • Ietilpība: 3.0L
  • Diametrs: 89,5 mm
  • Procedūra: 80 mm
  • Bloks un galvas materiāls: alumīnijs
  • Galvas dizains: DOHC, 4 vārsti uz cilindru
  • Sūknēšana: dabiski absorbēts
  • Saspiešanas pakāpe: 10.7
  • Zirgu spēks: 220 ZS
  • Pagrieziena moments: 219 lb-ft (297 nm)

Biežas Subaru EZ30 motora problēmas

Biežas Subaru EZ30 H6 motoriskās problēmas:

  • Eļļas noplūde
  • Mēdz pārkarst
  • Izlādes ķēdes spriegojuma kļūme
  • Augsts degvielas patēriņš
  • Dīkstāves skriemeļa neveiksme
  • Maiņstrāvas kompresora kļūme
  • Dārga aprūpe

Mēs esam uzskaitījuši visizplatītākās Subaru EZ30 motora problēmas, un tagad pāriesim pie šīm problēmām un sīkāk apspriedīsim šīs problēmas. Mēs jūtam pienākumu dalīties ar jums par to, kad un kā rodas šīs problēmas, vai arī tās ir nopietnas un kādā veidā tās atrisināt. Tātad, sāksim ar problēmām.

1. Eļļas noplūde

Eļļas noplūde ir viena no visizplatītākajām EZ30 motora problēmām. Tātad, kas ir eļļas noplūde un kāpēc tās notiek? Nu, eļļas notekas ir zīme, ka jūsu motors zaudē eļļu. Šīs eļļas noplūdes var rasties no dažādām motora daļām, bet EZ30 motors parasti ir laika vāks. Tas ir alumīnija segums, kas aizsargā laika iestatīšanas mehānismu no elementiem. Tas arī organizē, lai izplatīšanas mehānisms būtu ieeļļots un neizvairās no eļļas. Žēl, ka sadalījuma vāka blīve bieži var izgāzties un izraisīt eļļas noplūdi. Īpaši motora apakšā. Un vienīgais veids, kā atrisināt šo problēmu, ir mainīt sadalījuma vāka blīvējumu. Tas var būt nedaudz dārgs process, jo šajā darbā ir daudz darba. Tas jums var viegli maksāt 500 USD vai vairāk. Tāpēc mēs iesakām piesargāties no šīm eļļas noplūdēm, jo ​​tās ir dārgas sakārtot. Tagad pāriesim pie citām Subaru EZ30 motora problēmām.

2. mēdz pārkarst

Šis motors, tāpat kā visi Subaru dzinēji, ir ļoti pakļauti pārkaršanai. Un, kad motors pārkarst, tas nozīmē, ka, lai sāktu darbību, tas būs nepieciešams daudz izmaksu. Tas notiek tāpēc, ka tad, kad motors tiks pārkarsēts, tas izpūš galvas blīvi un prasīs cilindra galvas pārklājuma atjaunošanu. Nemaz nerunājot par to, ka šādu motoru nav daudz, un, ja cilindra galva ir pārāk tālu, laba stāvokļa atrašana var būt sarežģīta. Un tas viss sliktas dzesēšanas sistēmas dēļ. Cilvēki arī instalē šos dzinējus turbokompresoru un neatjauno dzesēšanas sistēmu. Jūs nevarat paturēt prātā, ka atdzesētus krājumus var ievērojami palielināt. Tāpēc mēs iesakām atjaunināt dzesēšanas sistēmu ar labāku plūstošu radiatoru, ja vēlaties, lai motors pārkarst.

3. Izplatīšanas ķēdes spriegotāja kļūme

Vēl viena slavena šī motora problēma ir izplatīšanas shēmas spriegotāja kļūme. Tātad, kas ir spriegotājs un ko viņš dara? Izplatīšanas ķēdes spriegotāja mērķis ir vienkāršs, ti, saglabāt sadalījuma ķēdes spriegojumu. Bez šī spriegotāja ķēde atslābst un pamostas. Tas izraisīs brīvību, kas radīs spriedzi un troksni. Šis grabējošais troksnis parādīsies dīkstāvē un pazūd braukšanas laikā. Tomēr to nevajadzētu ignorēt. Ja jūs ignorējat šo grabēšanu, ķēde var lēkt un motors var zaudēt laiku. Tas sabojā motoru. Balona galva būs jāatjaunina, jo vārsti saliecas. Tāpēc mēs iesakām ignorēt šo situāciju, jo tā var pilnībā izslēgt jūsu motoru. Tagad pāriesim pie citām Subaru EZ30 motora problēmām.

4. Augsts degvielas patēriņš

Ļoti izplatīts ir augsts degvielas patēriņš, kad runa ir par EZ motoriem. Lai arī tehniski 6 cilindri, šie motori nav tik efektīvi. Gan EZ30, gan EZ36 parasti patērē daudz vairāk degvielas nekā konkurentu V6 dzinēji. Tātad, pirms iegādājaties kādu no šiem motoriem, jums tas jāatceras, jo to efektivitāte nav viena no labākajām.

5. tukšā skriemeļa kļūme

EZ30 motoram ir arī problēmas ar pārnesumkārbas jostas dīkstāves skriemeli. Šajos motoros šim skriemelim ir tendence izgāzties. Tātad, kas ir dīkstāves skriemelis? Nu, dīkstāves skriemelis, kā redzams tā nosaukums, ir kā gredzens, kas griežas ap vārpstu. Šie dīkstāves gultņi ir paredzēti motoram izkārtošanai. Gultņu iekšpusē sāk sabojāt, un josta tiks aizvērta un radīs dīvainas skaņas. Par laimi, šo komponentu maiņa nav tik dārga, un to var izdarīt diezgan ātri.

6. AC kompresora kļūme

Vēl viena bieža šo EZ30 darbības traucējumi, piemēram, EZ36 motors, ir maiņstrāvas kompresora kļūme. Šo divu motoru maiņstrāvas kompresori nav ļoti uzticami un visbiežāk ātri bojājošos, salīdzinot ar citām Subaru automašīnām. Un maiņstrāvas kompresors nav lēts, lai nomainītu. Šīs ierīces ir dārgas, pat tiek izmantotas tirgū. Tātad, ja jūs gatavojaties iegādāties kādu no šiem motoriem, pārliecinieties, vai automašīnai ir maiņstrāvas kompresors. Jums šādā veidā nebūs jāmaksā tūkstošiem dolāru, lai AC atkal darbotos. Tagad pāriesim pie citām Subaru EZ30 motora problēmām.

7. Dārgā aprūpe

Un pēdējais, kas jāpievieno, nav problēma, bet gan labs sarunu punkts. Tas notiek tāpēc, ka EZ motora uzturēšana ir daudz augstāka, salīdzinot ar citiem Subaru motoriem. Tas notiek tāpēc, ka šie motori ir augstas bokseri. Tie nav tipiski EJ dzinēji, kurus var atrast un pasniegt diezgan lēti. Turklāt, salīdzinot ar citiem Subaru motoriem, tos var atrast diezgan reti. Turklāt detaļas ir daudz dārgākas, salīdzinot ar EJ motoriem, ko izmanto citos Subaru modeļos.

Kurus modeļus ir Subaru EZ30 motors?

Tagad redzēsim, kuriem modeļiem ir EZ30 motors:

  • 2000 – 2004 Subaru mantojums
  • 2000-2004 Subaru Outback
  • 2006 – 2007 Subaru Tribeca

Kādas ir Subaru EX30 motora vispārējās problēmas?

Šim motoram nav nopietnu problēmu. Tomēr tam ir dažas problēmas, kuras var būt dārgas atrisināt. Tajos ietilpst eļļas noplūde no sadalījuma pārsega, sadalījuma ķēdes spriegojuma kļūmes, pārkaršanas, tukšgaitas skriemeļa kļūmes un maiņstrāvas kompresora kļūmi. Parasti nekas pārāk nopietns nevar sabojāt motoru, izņemot sadalījuma ķēdes spriegotāju, kas jāmaina, kad ķēde sāk grabēt.

Vai Subaru EZ30 motors ir uzticams?

Tas ir ļoti uzticams motors. Droši vien viens no uzticamākajiem motoriem, ko viņi pēdējā laikā ir ieviesuši, kaut arī tas ir vairāk nekā 20 gadus vecs. Ja atrodaties labā stāvoklī ar nelielu nobraukumu, varat izvēlēties.

Parašykite komentarą

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *