8 Toyota 2.2 D4D motora problēmas

8 Toyota 2.2 D4D motora problēmas

2,2 D4D motors ir viens no visizplatītākajiem Toyota dzinējiem Eiropas modeļos, piemēram, RAV4, Avensis un citos krosoveros. Un, lai gan Toyota vienmēr ir sagaidāms, ka tā būs lieliska uzticamība, jums jāsaprot, ka tas, ka tas ir dīzeļdzinējs, rada pilnīgi jaunas potenciālas problēmas.

Vispirms mēs apskatīsim Toyota 2.2 motora specifikācijas, pēc tam apspriedīsim Toyota 2.2 D4D motora problēmas un redzēsim, kādas nepatikšanas ir motoram, un visbeidzot mēs apskatīsim parasto šī motora pielietojumu. Tātad, sāksim.

Pamata Toyota 2.2 D4D motora specifikācija

Tagad uzzināsim dažas no 2,2 litru motora specifikācijām. Tiem, kas nezina, šis motors bija 2,2 L 2AD-FHV. 2AD-FHV ir motors ar turbokompresoru, kuru Toyota ražoja 2005.-2015. Gadā. Šis motors tika iekļauts daudzos Toyota modeļos, par kuriem mēs runāsim vēlāk. Ir svarīgi atzīmēt, ka šis motors ir 4 -row motors. Tas nozīmē, ka motoram ir četri cilindri. Pats bloks, kā arī cilindra galva ir izgatavots no alumīnija. Galvas konstrukcija ir DOHC, citiem vārdiem sakot, šim motoram ir divkārša komutācijas augšdaļa un četri vārsti uz cilindru. Kopā ir 16 vārsti. Šis motors izmanto parasto dzelzceļa degvielas iesmidzināšanu, kā arī turbokompresoru. Šis modelis izmanto mainīgu ģeometrijas turbo motoru. Tas nozīmē, ka tas var pielāgoties lidojuma laikā, nepiedzīvojot turbo kavēšanos. Turklāt jums ir arī EGR un DPF sistēmas. Šīs sistēmas ir obligātas, jo transportlīdzeklim Eiropas tirgos bija jāatbilst Euro IV standartam. Tomēr šeit ir vissvarīgākā šī motora specifikācija.

  • Konfigurācija: inline-4
  • Ietilpība: 2,2L
  • Cilindra caurums: 86 mm
  • Virzuļa kurss: 96 mm
  • Bloks un galvas materiāls: alumīnijs
  • Galvas dizains: DOHC, 4 vārsti uz cilindru
  • Kompresijas koeficients: 15,7: 1 vai 15.8: 1
  • Turbokompresors: jā
  • Zirgu spēks: 177 ZS (132 kW)
  • Pagrieziena moments: 400 nm (295 lb-ft)

Parastās Toyota 2.2 D4D motora problēmas

Parastās Toyota 2.2 D4D motora problēmas:

  • Cilindra galvas deformācija un galvas blīves neveiksmes
  • Liels eļļas patēriņš
  • Aizsērēts ar DPF
  • Sprauslas neveiksmes
  • Jāaizstāj ar sprauslu mazgātājiem
  • Vgt turbo sliecas iestrēgt
  • SCV vārsta kļūme
  • EGR vārsts un EGR vēsāka kļūme

Mēs esam uzskaitījuši visizplatītākās Toyota 2.2 D4D motora problēmas, un tagad mums ir jānoskaidro šīs problēmas un jāiemācās vairāk par to nopietnību. Tas ir vairāk nekā jums jākļūst par īstu konkrētas problēmas ekspertu. Tikai pēc pareizas pārbaudes jūs varēsit noteikt, cik nopietna šī problēma ir balstīta uz parādītajiem simptomiem. Tātad, sāksim.

Cilindra galvas deformācija un galvas blīves neveiksmes

Lielākā Toyota 2.2 D4D motora problēma ir cilindra galvas problēma. Balona galva ir pakļauta deformācijai. Tiek ziņots, ka tas ir saistīts ar pārkaršanu. Kad motors pārkarst, cilindra galva ir nedaudz saplēsta. Tātad, galva nelip pie bloka klāja. Šajā gadījumā galvas blīvējums arī neizdosies, jo motors pārkars. Bieži sastopami šīs problēmas simptomi ir dzesēšanas šķidruma zudums un pārkaršanas problēmas. Ja temperatūra paaugstinās un zaudē dzesēšanas šķidrumu, tas ir viens no iespējamiem iemesliem. Šīs problēmas risinājums ir diezgan sarežģīts. Galva jānoņem un jāārstē. Ja tas ir pārāk sakopts, jums būs jānoņem tonna materiāla, un tad jūs paliksit bez materiāla. Šajā gadījumā galvas blīve būs jāmaina. Tātad, atstājot automašīnu uz ilgu laiku pārkaršanu, to negribētu, jo remonts var būt ļoti dārgs. Tagad pāriesim pie citām Toyota 2.2 D4D motora problēmām.

Liels eļļas patēriņš

Šis motors satur arī daudz eļļas. Tiek uzskatīts, ka šīs eļļas izmaksas ir notikušas ļoti agri motora sākumā. Kas ir pilnīgi nenormāla lieta. Problēmu atrisināja Toyota un aizstāja nepilnīgo motoru virzuļus, bet problēma joprojām palika. Tiek ziņots, ka problēma ir koriģēta 2008. gadā, kad tās izlaida modificētās detaļas, kas tika uzstādītas šajos motoros. Jaunākiem motoriem nav šo problēmu, ja ir daudz eļļas. Vai vismaz ne tādā mērā kā pirmais pāris šo motoru modelis.

Aizsērēts ar DPF

Vēl viena ļoti izplatīta problēma ar 2.2 D4D motoru ir aizsērēt DPF. Tiem, kas nezina, DPF ir dīzeļdegvielas daļiņu filtrs. Tas ir īpašs filtrs, kas iebūvēts izplūdes gāzē, šis daļiņu filtrs savāc kaitīgās daļiņas, un tad, kad atjaunojot laiku, vadītājam vajadzētu skriet uz lielceļa ar lielāku ātruma ātrumu, lai process būtu pareizi. Tas, ko cilvēki dara, ir nezināt par šo komponentu. Viņi brauc pa pilsētu, neatjauninot DPF un galu galā aizsērējot šo DPF. Kad filtrs ir aizsērējis, jums būs manuāli jātīra īpašā mašīna, lai tā darbotos pareizi. Vai mainīt, kas var būt ļoti dārgas.

Sprauslas neveiksmes

Šajos motoros ir izplatītas arī degvielas sprauslu kļūmes. Šie dzinēji izmanto pjezo sprauslas, kas nav pilnībā zināmas par savu ilgmūžību. Un, runājot par dīzeļdzinējiem, arī jāsaprot, ka šīs sprauslas ir patiešām dārgas, izmantojot komponentus. Parasti tie ir piemēroti 150 000-200 000 km, un, kad šie skaitļi tiks sasniegti, būs problēmas. Viņi var aizsērēt vai var noplūst. Abas situācijas ir diezgan sliktas. Viņus ir arī daudz grūtāk atjaunot, un mēs faktiski neiesakām iegādāties atkārtotu montētās pjezo sprauslas. Tātad, ja jums ir problēmas ar dažām sprauslām, jums, iespējams, būs jāatjauno, lai izvairītos no turpmākām problēmām.

Jāaizstāj ar sprauslu mazgātājiem

Vēl viena lieta, par kuru daudzi cilvēki nezina, ir sprauslas. Šīs īpašās paplāksnes atrodas starp sprauslu un cilindra galvu. Šīs paplāksnes jāmaina ik pēc 60 000 km. Ko 99,9% īpašnieku nedara. Viņi nekad neaizstāj šīs paplāksnes, un sprauslas burtiski tiek pielīmētas uz cilindra galvas ar melniem sveķiem, kas ap tiem uzkrājas. Šādās situācijās ir ļoti grūti noņemt sprauslas no cilindra galvas, nesabojājot sprauslu. Tāpēc ir ļoti svarīgi nomainīt mazgātājus, ja vēlaties izvairīties no šīm nepatīkamajām sekām, kad jums ir jāiznīcina sprausla, lai to noņemtu. Turpināsim ar citām Toyota 2.2 D4D motora problēmām.

Vgt turbo sliecas iestrēgt

Vēl viena ļoti izplatīta 2,2 D4D motora problēma ir situācija, kad VGT turbo apstājās un nenodrošina pietiekami daudz enerģijas. Šajā motorā izmantotā turbīna izmanto mainīgu ģeometriju, kas nozīmē, ka turbīna regulē vārstus, darbojoties. Tādējādi šie vārsti var iestrēgt vienā pozīcijā, kas nozīmēs, ka turbo motors darbosies tikai vienā režīmā. Tas var izraisīt enerģijas zudumu un citas problēmas. Risinājums ir atjaunot šo turbokompresoru vai aizstāt to ar jaunu.

SCV vārsta kļūme

Vēl viena problēma, par kuru ziņo šie 2,2 dzinēji, ir SCV vārsta kļūme. SCV ir “iesūkšanas kontroles vārsta” saīsinājums. Šī vārsta mērķis ir regulēt degvielas spiedienu šajos parastajos dzelzceļa dīzeļdzinējos. Un, kad šis vārsts neizdodas, notiks daži simptomi. Tie ietver motora spuldzes pārbaudi, jaudas zudumu, motora motoru un bez sākuma problēmām. Tās mainīšana tiks atrisināta.

EGR vārsts un EGR vēsāka kļūme

Pēdējā mūsu saraksta problēma ir EGR vārsta problēma. EGR ir izplūdes gāzu recirkulācijas vārsts. Šis vārsts var aizsprostot ogles, un tas ir jātīra bieži. Ja jūs to nedarīsit, vārsts neizdosies. Papildus šai problēmai ir problēma ar EGR dzesētāju, šis EGR dzesētājs var iztukšot dzesēšanas šķidrumu un zaudēt dzesēšanas šķidrumu. Tā bija rūpnīcas kļūda, tāpēc Toyota atcēla šos dzesētājus. Tāpēc pārliecinieties, vai iegādātā automašīna netika ietekmēta, vai arī šī problēma ir atrisināta.

Kuros modeļos ir Toyota 2.2 D4D motors?

  • 2005 – 2015 Toyota avensis
  • 2006 – 2015 Toyota Rav4
  • 2007 – 2011 Toyota Auris
  • 2005 – 2012 Toyota Verso
  • 2006 – 2010 Lexus ir 220d

Fak

Kādas ir visizplatītākās Toyota 2.2 D4D motora problēmas?

Parastās problēmas ir cilindra galvas deformācija un galvas blīves kļūme, eļļas patēriņš, SCV vārsta kļūme, VGT turbokompresora kļūme, sprauslas kļūme, EGR vārsts un EGR dzesētāja kļūme.

Vai Toyota 2.2 D4D motors ir uzticams?

Šis motors ir diezgan labs. Tomēr izvairieties no agrīniem modeļiem, jo ​​tie ir vairāk pakļauti problēmām. Izvēlieties 2011 vai jaunāks modelis, daudzas no šīm kopīgajām problēmām ir labotas šajos motoros.

Parašykite komentarą

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *