BMW M67 dīzeļdzinēja problēmas (40d, 45d)

BMW M67 dīzeļdzinēja problēmas (40d, 45d)

Vai vēlaties iegādāties īstu lielu zēnu dīzeļa automašīnu? Nu, THW M67 motoru no BMW noteikti varētu saukt par dīzeļdegvielu īstiem dīzeļa cienītājiem. Man bija prieks to vadīt kā greznu īri, un es teicu, ka raudāju, kad to atgriezu.

Nav lasīšanas ventilators? Šeit ir īss šī garā raksta kopsavilkums.

Parastās BMW M67 motora problēmas

  • Sprauslas kļūme
  • Turbo mazspēja
  • Whirlpool bampera kļūme
  • Aizsērēts EGR vārsts
  • DPF kļūme
  • PCV vārsta kļūme

Vispirms mēs uzzināsim vairāk par šī motora specifikācijām, pēc tam apspriedīsim parastās BMW M67 motora problēmas un uzzināsim vairāk par šī modeļa problēmām. Visbeidzot, mēs uzzināsim vairāk par modeļiem, kuriem ir šis motors. Tātad, sāksim.

Pamata BMW M67 motora specifikācija

Tagad, pirms iegremdē M67 motora problēmas, vispirms uzzināsim vairāk par specifikācijām un redzēsim, kādus skaitļus šis motors stumj. Specifikācijas ir patiešām svarīgas, jo īpaši tiem, kas vēlas iegādāties automašīnu ar šo konkrēto motoru. M67 ir V8 dīzeļdzinējs, kas īpaši paredzēts lieliem 7 sērijas modeļiem, ko BMW pārdod no 1998. līdz 2009. gadam. Pēc tam šo motoru aizstāja ar N57. M67 ir interesanti, ka šis motors bija viens no pirmajiem motoriem, kas uzstādīja turbokompresoru un parasto dzelzceļa dīzeļdegvielas iesmidzināšanu. Tā rezultātā šis motors tajā laikā bija diezgan revolucionārs un saņēma lielu uzmanību šīm tehnoloģijām, kas lika Eiropā izvēlēties dīzeļdzinēju. M67 ir divas iespējas: 4,0 L un 4,5 L. Galvenā atšķirība starp tām ir pārvietojums un bloķēšanas materiāls. 4,0 L bloks tika izgatavots no čuguna un 4,5 litru motors tika izgatavots no alumīnija. Šis materiāls bija aptuveni 30 kilogramus vieglāk 4,5 L, kaut arī tā tilpums ir lielāks. 4,5 L bija būtisks uzlabojums šajā dizainā, un šie dzinēji tika izlaisti pēc 2005. gada. Bet šeit ir visas šī motora specifikācijas.

  • Konfigurācija: V8
  • Darba sējums: 4,0L, 4,5L pēc 2005. gada
  • Svētais: 84 mm, 87 mm
  • Procedūra: 88 mm, 93 mm
  • Bloka materiāls: čuguna, alumīnijs pēc 2005. gada
  • Galvas dizains: DOHC, 4 vārsti uz cilindru
  • Turbokompresors: jā
  • Degvielas iesmidzināšana: parastais sliede
  • Zirgu spējas: 235 – 326 ZS
  • Pagrieziena moments: 560-750 nm (413-553 lb-ft)

Biežas BMW M67 motora problēmas

Šī raksta sākumā mēs uzskaitījām visizplatītākās BMW M67 motora problēmas un tagad pāriesim pie šīm problēmām.

Sprauslas kļūme

Pirmā un, iespējams, visizplatītākā problēma ir sprauslas kļūme. Tad kāpēc tā ir M67 motora problēma? Nu, šī ir izplatīta dīzeļdzinēja problēma. Dīzeļdzinējiem ir problēmas ar sprauslām. Pašlaik visizplatītākie ir parastie dzelzceļa dīzeļdzinēji. Šie dzinēji izmanto ļoti sarežģītas sprauslas, kas injicē degvielu pie ekstrēmā stieņa/psi spiediena. Tātad mēs varam teikt, ka viņi savā dzīvē daudz izdzīvo. Un galu galā tie var izgāzties nobraukuma dēļ vai sliktas degvielas dēļ. Abas situācijas var nogalināt sprauslas. Tomēr ir labi, ka jūs varat tos atjaunot. Un tas ir vairāk ieteicamāks veids, nekā to mainīt, jo maiņa jums izmaksās daudz bagātības. Dažreiz šis pakalpojums var maksāt vairāk nekā šīs 20 gadu automašīnas, kurām ir šis motors. Tāpēc labāk piesargāties no šīm sprauslām, jo ​​tās ir dārgas to labot.

Turbo mazspēja

Šajos motoros ir diezgan izplatītas arī turbokompresoru kļūmes. Šī ir vēl viena izplatīta problēma ar šiem dīzeļdzinējiem. M67 izmanto divu turbīnu iestatīšanu, kas nozīmē, ka šajā motorā ir divas turbīnas. Pa vienam katrai bankai. Un abiem no tiem ir tendence izgāzties, kad motors sasniedz 150 000 km. Šīs turbīnas var ilgāk ilgāk, ja regulāri maināt eļļu un veicat apkopi. Bet, ja motors ir slikti uzturēts un pārkarsēts, tas var arī sabojāt turbīnas. Tādējādi vārpsta sāks mosties, un turbīna sāks izdalīt svilpes skaņas. Turklāt turbīna var noplūst eļļu. Kopumā turbo neveiksme ir ļoti dārga problēma. Pozitīvi ir tas, ka šīs turbīnas var arī pārbūvēt. Jūs varat tos atjaunot īpašā veikalā, un viņi darbosies kā jauni. Tāpēc mēs iesakām iet šo ceļu, jo jaunas turbīnas pirkšana var būt diezgan dārga lieta.

Whirlpool bampera kļūme

Vēl viena visizplatītākā BMW M67 motora problēma ir palīdzības problēma. Tātad, kāda ir virpuļvanna atloks un kāpēc tā ir problēma? Rotējoši vārsti tiem, kas nezina, ir dīzeļdzinēju iesūkšanas vārsti. Dīzeļdzinējiem nav tādu droseļvārsta korpusa kā benzīna dzinēji, un viņi izmanto atvērtus un aizvērtos virpuļplampātājus. To visu izdara īpašs aprīkojums. Šajos dīzeļdzinējos ieplūdes kolektorus piepilda ar oglekli. Un šie kvēpi vienkārši sabojā atlokus. Tā rezultātā tie neizdosies un radīs daudz problēmu. Izeja ir ieplūdes tīrīšana ļoti bieži. Un tas ir kaut kas, ko neviens nedara. Tādējādi virpuļveida vārsti ir jānoņem un pastāvīgi jānoņem, lai novērstu problēmas. Tas var izraisīt dažas problēmas, un degvielas ekonomija var nedaudz samazināties. Tātad jums jābūt gatavam vai vienkārši jāaizstāj ieplūdes kolektors ar jaunu. Tas var būt diezgan dārgs.

Aizsērēts EGR vārsts

Vēl viena ļoti izplatīta problēma ar daudziem dīzeļdzinējiem, ieskaitot M67 motoru, ir EGR problēma. Tātad, kas ir EGR? EGR ir izplūdes gāzu recirkulācijas vārsts. Šis vārsts atgriež daļu izplūdes gāzes atpakaļ pie ieplūdes kolektora. Sliktais ir tas, ka šo EGR vārstu ir patiešām viegli aizsērēt ogles. Šie vārsti var sabrukt pat 30 000 km. Tāpēc ieteicams regulāri notīrīt EGR vārstu. Un tā ir arī vēl viena lieta, ko neviens īpašnieks to nedara, un galu galā viņi aizsērē EGR. Ir arī vairāki citi simptomi, piemēram, inspekcijas motora spuldze, raupja motora darbība un klibošanas režīms. Risinājums ir izdzēst EGR vai aizstāt to ar jaunu komponentu. Tā izdzēšana var neizraisīt emisiju pārbaudi.

DPF kļūme

Vēl viena diezgan izplatīta šī motora problēma ir DPF filtra aizsērēšana un kļūme. Tiem, kas nezina, DPF ir dīzeļdegvielas daļiņu filtrs. Jaunākās šī motora versijas ietver šo DPF, un tikai šajos modeļos DPF tā ir problēma. Šī ir vēl viena izplūdes ierīce, kas saglabā kvēpus. Tad, kad braucat pa šoseju un DPF ir pilns, tas ir jāatjauno. Vai vienkārši sakiet, notīrīts. Šī sastāvdaļa tiek attīrīta, injējot dīzeļdegvielu un sadedzinot kvēpus. Daudzi cilvēki neveic DPF reģenerāciju. Viņi ilgi brauc pa šo ceļu, un DPF vienkārši aizsērēs. Šīs problēmas risinājums ir manuāli notīrīt DPF vai pilnībā noņemt to no automašīnas. Tas arī sabojās emisijas, un jūs nevarēsit veikt emisijas.

PCV vārsta kļūme

Pēdējā problēma mūsu sarakstā ir PCV vārsta kļūme. Tātad, kāds ir PCV vārsts un kāpēc šī ir problēma? Katram motoram ir PCV vārsts, kas ir pozitīvs kartera ventilācijas vārsts. Šis vārsts savāc eļļas tvaikus kartera iekšpusē un atbrīvo šo gāzi ieplūdes atverē. Var gadīties, ka šis vārsts var neizdoties, un jūs varat sākt lietot eļļu. Šī problēma var arī noplūst motoru. Galvenokārt tāpēc, ka spiediens vēlēsies aizbēgt no kaut kurienes, un vienkāršākā vieta ir blīve. Par laimi, tā maiņa nav dārga, un to var izdarīt diezgan viegli.

Kurus modeļus ir BMW M67 motors?

  • 1999 – 2001 BMW E38 740d
  • 2002 – 2005 BMW E65 740d
  • 2005 – 2009 BMW E65 745d
  • 1999 BMW Z9 konceptuāls

Kādas ir visizplatītākās BMW M67 motora problēmas?

Šim motoram nav nopietnu problēmu, galvenokārt parasto dīzeļdegvielas problēmu dēļ. Parastās lietas, piemēram, sprauslu kļūmes, neveiksmes ar turbokompresoru, aizsērējušās EGR, aizsērējušās DPF, virpuļplūsmas kļūmes un PCV vārsta kļūmes.

Vai BMW M67 dīzeļdzinējs ir uzticams?

Jā, šis motors ir ļoti uzticams, ja atrodat labu piemēru ar daudz apkopes stāstu un labi to uzturēt, šis motors būtu viegli 500 000 km. iv>

Parašykite komentarą

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *