Toyota 1.2 turbo motora problēmas

Toyota 1.2 turbo motora problēmas

Mīli viņus vai naidu, šķiet, ka nākotne ir mazi benzīna turbo dzinēji. Bet tie nav kaut kas, kas mums patiešām patīk. Šāda veida motoriem tādas problēmas kā eļļas atšķaidīšana, oglekļa nogulsnes un sadales ķēde/jostas stiepšanās ir gandrīz pastāvīgas. Bet varbūt, iespējams, karalim Toyota izdevās atrisināt šīs tipiskās problēmas. Mājasdarbu veikšanai, pirms nolemj iegādāties automašīnu ar noteiktu motoru, vajadzētu būt vienai no jūsu galvenajām prioritātēm. Pat ja modelis, kuru jūs gatavojaties iegādāties, ir Toyota. Mēs visi zinām Toyota un tās nevainojamo uzticamību, bet pat labākie dažreiz pieļauj kļūdas. Tātad, vai tas ir ar Toyota 1,2 L turbo motoru? Uzzināsim. Vispirms apskatīsim šī motora galvenās specifikācijas, pēc tam apspriedīsim Toyota 1.2 turbo motora problēmas un šī motora pielietojumu. Tātad, negaidot, mēs iedziļināmies tēmā.

Pamata Toyota 1.2 turbo motora specifikācijas

Toyota 1.2 Turbo ir salīdzinoši jauns motors, kuru Toyota atbrīvoja sākotnējā līmeņa modeļos. Šis motors tika piegādāts 2015. gadā. un tika izveidots, lai konkurētu ar Volkswagen 1,2 TSI un Ford ražoja 1,0 L EcoBoost motoru. 1.2 L Turbo ir pazīstams ar koda nosaukumu 8na-fts. Šis motors, kā redzams nosaukums, ir 1,2 litri darba tilpuma. Blokam ir inline-4 dizains ar četriem cilindriem. Bloks, tāpat kā cilindra galva, ir izgatavots no alumīnija. Lai šis motors būtu diezgan viegls. Motors ievieš komutācijas dubultā augšdaļu (DOHC) ar mainīgu vārsta laiku. Šis motors arī īsteno tiešu injekciju. Tas bija jauninājums 2015. gadā, kad motors pirmo reizi tika izlaists. Turklāt šim motoram ir turbokompresors, lai radītu lielāku jaudu. Runājot par jaudas numuriem, šis motors ģenerē 114 ZS (85 kW) pie 5 200 apgr./min. un £ 136 (185 nm) griezes moments ar 1500 apgr./min.

Biežas Toyota 1.2 turbo motora problēmas

Parastās Toyota 1.2 turbo motoru problēmas:

  • Aizdedzes spoles neveiksme
  • Ūdens sūkņa kļūmes
  • Augstspiediena degvielas sūkņa kļūmes
  • Oglekļa uzkrāšanās uz ieplūdes vārstiem
  • Tas ir trokšņains dzinējs
  • Liels eļļas patēriņš
  • Aizsērēts EGR vārsts
  • Augsts degvielas patēriņš

Tagad, kad mēs esam iepazinušies ar parastajām šī motora problēmām, mēs varam turpināt un turpināt sīki apspriest šīs problēmas un uzzināt vairāk par viņu laiku, simptomiem un to, kā tikt galā ar šīm problēmām.

1. Iekaisuma spoles mazspēja

Šiem motoriem ir raksturīgas iekaisuma spoles kļūmes. Bet kas ir iekaisuma spole un ko tā dara? Aizdedzes spole ir kaut kas līdzīgs elektriskajam transformatoram. No akumulatora no akumulatora pārvēršas par 12 V jaudu par augstu strāvu. Šī strāva tiek pārsūtīta uz aizdedzes sveci, un jums ir dzirkstele, kas aizdedzina degvielu. Tā kā šis motors ir tieša iesmidzināšana, ir vērts atzīmēt, ka šo motoru iekaisuma spoles nav ilgas. Pēc 100 000 km vai dažreiz mazāk, tie būs jāaizstāj ar jaunām vienībām. Kad viņi sāk neveiksmi, jūs pamanīsit motora pārbaudes spuldzi, motora iekaisuma traucējumus, pēkšņu tukšgaitas un sliktu motora veiktspēju, kā arī zemāku degvielas ekonomiju. Par laimi, tie nav ārkārtīgi dārgi, vismaz ne šim motoram. Turklāt tos ir ļoti vienkārši aizstāt, un pat iesācējs to var izdarīt.

2. Ūdens sūkņa kļūmes un dzesēšanas šķidruma noplūdes

Ūdens sūkņa kļūmes un dzesēšanas šķidruma noplūdes ir raksturīgas arī šim motoram. Ja nezināt, ūdens sūknis ir sastāvdaļa, kas kontrolē dzesēšanas šķidruma plūsmu uz un no motora. Kad ūdens sūknis sabojājas, jūs pamanīsit pārkaršanas problēmas. Dzinējs darbosies karsts, un ūdens sūknis var dzirdēt arī troksni. No ūdens sūkņa var būt arī noplūdes, un jūs varat zaudēt dzesēšanas šķidrumu. Turklāt tika novērota noplūde no zarnām. Tāpēc jums jāzina šī problēma, jo, ja jūs nepievēršat uzmanību, varat viegli iznīcināt savas automašīnas motoru.

3. Augstspiediena degvielas sūkņa kļūmes

Šis motors īsteno tiešu injekciju. Tas nozīmē, ka motoram ir divi degvielas sūkņi. Viens no tiem ir zema spiediena degvielas sūknis gāzes tvertnē un viens augsta spiediena degvielas sūknis, kas atrodas motora nodalījumā. Augsta spiediena degvielas sūkņa ļaunums ir tas, ka tas mēdz izgāzties. Un, kad jums neizdodas, jums būs jāmaksā apmēram 1480 sterliņu mārciņu par daļu un jāstrādā. Viena daļa maksā tikai apmēram 1200. Un tā ir ļoti izplatīta šī motora problēma, kas būtībā sabojā motora uzticamību. Dažreiz nav vērts maksāt pietiekami daudz naudas, lai to aizstātu. Ar šo problēmu saistītie simptomi būs motora pārbaudes gaisma, noplūde, HPFP troksnis, kā arī problēmas ar motora sākumu un darbību.

4. Oglekļa uzkrāšanās uz ieplūdes vārstiem

Oglekļa uzkrāšanās ir vēl viena ļoti izplatīta Toyota 1.2 motora problēma. Šī ir vēl viena problēma, ko izraisa tieša iesmidzināšanas sistēma. Šī problēma ir saistīta ar ieplūdes vārstiem. Benzīna dzinēji ar tiešu injekciju ir ļoti jutīgi pret šo problēmu. Tas notiek tāpēc, ka degviela netiek ievadīta no ieplūdes atverēm kā injekcijas atveres motoriem. Rezultātā vārsta kātiņi savāc oglekļa nogulsnes. Šīs oglekļa nogulsnes var būt tik daudz, ka tās var novērst vārsta pareizi atvēršanu un aizvēršanu. Šis motors ir ļoti jutīgs pret šo problēmu, tāpēc jums būs jāveic apkopes darbi ik pēc 60 000 km un jāņem automašīna uz īpašu valriekstu strāvu, lai noņemtu šos nogulumus. Tas var būt dārgs, bet viss ir tāds.

5. tas ir trokšņains dzinējs

Šis motors ir arī ļoti trokšņains un var izraisīt daudzas vibrācijas. Tas notiek tāpēc, ka motors ir salīdzinoši mazs, un mazi motori nav labi līdzsvaroti. Tā kā motors darbojas ar tiešu iesmidzināšanu, jūs pamanīsit, ka tas izklausās pēc dīzeļdzinēja. Tas notiek tāpēc, ka gāzei tiek ievadīts augsta spiediena degvielas sūknis ar īpaši augstu stieņa/psi spiedienu. Tā rezultātā rodas šī dīzeļa skaņa. Tā ir viena no visbiežāk sastopamajām problēmām ar šiem mūsdienu motoriem. Tomēr šai skaņai nevajadzētu jūs iebiedēt, jo tā ir parastā motora veiktspēja.

6. Augsts eļļas patēriņš

Augsts eļļas patēriņš ir arī pamanāms, ja 1,2 motors nobrauca lielākas jūdzes. Kad motors sasniedz vairāk kilometru, tas sāks dzert daudz vairāk eļļas nekā parasti. Šī ir izplatīta Toyota motora problēma. Viņu motoriem ir tendence dzert vairāk eļļas, jo jūdze sāk pieaugt. Diemžēl šo problēmu nevar apiet. Vienīgais veids, kā jūs varat izmēģināt, ir biežāk mainīt eļļu un izmantot biezāku eļļu. Tas samazinās Toyota eļļas izmaksas.

7. aizsērējušais EGR vārsts

Aiz aizsprostotā EGR vārsts ir arī izplatīta šī motora problēma. Tātad, kāds ir EGR vārsts? EGR vārsts ir izplūdes gāzu recirkulācijas vārsts. Dažiem motoriem ir tendence vairāk piesārņot, un viņam ir nepieciešams šis EGR vārsts. Šis vārsts novirza gāzi no izplūdes gāzes uz ieplūdes, lai atkal varētu sadedzināšanas procesu. Tādējādi piesārņojuma samazināšanās. Tā kā šis vārsts darbojas ar izplūdes gāzēm, EGR vārsts var pilnībā aizsērēt un galu galā vārsts tiks pilnībā bloķēts. Tas izraisīs motora gaismas, režīma, sliktā motora darbību un sliktu degvielas patēriņu kopumā. Vienīgais veids, kā to apiet, ir to mainīt. Daži cilvēki notīra šos vārstus, bet pēc šī vārsta maiņas šīs problēmas jūs pastāvīgi atrisinās.

8. Augsts degvielas patēriņš

Cita lieta, kas īpašnieki sūdzas par Toyota 1.2 turbo ir liels degvielas patēriņš. Lai arī tas ir 1,2 litru motors, tas nav īpaši efektīvs. Tas galvenokārt ir tāpēc, ka tas bieži tiek iekļauts transportlīdzekļos ar smagāku šasiju. Tas palielina motora spriegumu un arī pasliktina degvielas ekonomiju.

Kurai Toyota ir 1,2 litru turbo motors?

Tagad redzēsim, kuriem modeļiem ir Toyota 1.2 turbo motors.

  • Toyota Auris (E180)
  • Toyota Corolla (E210)
  • Toyota CH-R

Kādas ir parastās Toyota 1.2 turbo motora problēmas?

Ar šo Toyota motoru ir daudz problēmu. Vairāk nekā parasti, kad runa ir par šo zīmolu. Šīs problēmas ietver oglekļa uzkrāšanos, EGR mazspēju, eļļas patēriņu un iekaisuma spoles mazspēju. Tomēr, mūsuprāt, lielākā problēma ir augsta spiediena degvielas sūkņa kļūme. Tas notiek tāpēc, ka tikai daļa no jums jums izmaksās 1200 sterliņu mārciņu, un darbs maksās 300 mārciņas. Šī ir izplatīta problēma ar šiem motoriem, un tā ir ļoti dārga, lai to atrisinātu.

Vai 1.2 Toyota turbo ir uzticams?

Kopumā mēs varam teikt, ka tas ir diezgan uzticams motors. Bet ne viens no lētākajiem aprūpes ziņā. Ir daudz oglekļa nogulsnes, kas jātīra, biežāk tiek aizstātas ar eļļu, jo eļļas lietošana, iekaisuma svece un spole, visticamāk, neizdodas, kā arī augsta spiediena degvielas sūknis. Mainot šo komponentu atsevišķi, tā aizstāšana var maksāt 1500 sterliņu mārciņu.

Parašykite komentarą

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *