7 Subaru EZ36 3,6 L motora problēmas

7 Subaru EZ36 3,6 L motora problēmas

Subaru Tribeca, Legacy un Outbacks, kas ražoti 2010.-2019. Gadā, lielākoties bija pieejami ar neticamu Subaru EZ36 36 L motoru. Ar 6 -cilindru boksa motoru gan strāvas, gan motora skaņa bija iespaidīga. Bet vai EZ36 ir uzticama izvēle? Tāpēc mēs esam šeit.

Pamata Subaru EZ36 3.6L motora specifikācijas

EZ36 motors ir motors, ko Subaru ražo 2007.-2019. Gadā. Šī motora galvenā konstrukcija ir tāda pati kā apakšējā EZ30. Galvenā atšķirība starp tām ir viņu radītā maiņa un jauda. Izņemot, EZ36 izmanto plānākas piedurknes, lai uzlabotu caurumu. Šīs līdzības nozīmē, ka viņiem ir arī daudz problēmu. Bet vairāk par problēmām vēlāk. EZ motoru saimi ir interesanti, ka šie motori ir sešu cilindru boksa dzinēji. Subaru vienkārši patīk šis motora dizains un tas ir ļoti noturīgs, izmantojot to un gadu gaitā uzlabojot boksera izkārtojumu. Ir arī vērts atzīmēt, ka EZ36 ievieš asimetriskas joslas, kas ļauj palielināt maiņu. Motoram ir arī dubultā mainīga vārsta laiks, bet tam nav mainīgas vārsta celšanas. Izplūdes gāzu savācēji tika pārveidoti arī ar EZ36 kopā ar dzesēšanas sistēmu. Šāds motora izkārtojums ir diezgan zems motora nodalījumā, kas nozīmē, ka arī gravitācijas centrs ir zems un automašīnas ar šiem boksa motoriem tiek kontrolētas diezgan labi. Īpaši EZ36, kas, iespējams, ir visaugstākā apjoma bokseris, kuru Subaru jebkad ir ieviesis tirgū. EZ36 specifikācijas ir šādas:

  • Konfigurācija: 6 cilindru bokseris
  • Ietilpība: 3,6L
  • Cilindra caurums: 92 mm
  • Virzuļa kurss: 91 mm
  • Bloks un galvas materiāls: alumīnijs
  • Galvas dizains: DOHC, 4 vārsti uz cilindru
  • Saspiešanas pakāpe: 10,5
  • Sūknēšana: dabiski absorbēts
  • Zirgu spēks: 260 ZS
  • Pagrieziena moments: 247 lb-ft (335 nm)

Parastās Subaru EZ36 3.6L motora problēmas

Šeit ir saraksts ar visizplatītākajām EZ36 motora problēmām:

  • Serpentīna jostas spriegotājs
  • Izplatīšanas ķēdes spriegotājs
  • Pārkaršana
  • Eļļas noplūde
  • Izpūstas galvas blīve
  • Augsts degvielas patēriņš
  • Maiņstrāvas kompresora kļūme

Mēs esam uzskaitījuši visizplatītākās Subaru EZ36 3.6L motora problēmas, tagad pārcelsimies un uzzināsim un uzzināsim vairāk par šīm problēmām pa vienam. Lai saprastu problēmu, ir ļoti svarīgi zināt, kā un kad rodas šīs problēmas. Daudzi cilvēki nesaprot šos jautājumus, tāpēc mums tie ir sīki jāpārbauda.

Serpentīna jostas spriegotājs

Pirmā problēma mūsu Subaru EZ36 3.6L motora problēmā ir serpentīna jostas spriegotājs. Tātad, kas ir serpentīna jostas spriegotājs? Serpentīna jostas spriegums ir ierīce, lai nospiestu serpentīna jostu. Tādējādi serpentīna josta nekrīt. Serpentīna josta ir josta, kas izmanto aksesuārus. Piemēram, ģenerators un mainīga strāva. Šī josta ir pazīstama arī kā pārnesumkārba un aksesuāra josta. Tādējādi notiek tas, ka šis spriegotājs laika gaitā var atbrīvoties un zaudēt spriedzi. Šajā gadījumā josta var sākt pilnībā čīkstēt vai nokrist. Ja tas notiek, vadot automašīnu, motors var nodzēst un zaudēt jaudu, jo ģenerators nedarbosies. Tāpēc ir vērts mainīt spriegotāju, ja pamanāt čīkstēšanu no jostas un ja jums trūkst spriedzes.

Izplatīšanas ķēdes spriegotājs

Vēl viena problēma mūsu Subaru EZ36 3.6L motora problēmā ir sadales ķēdes sadalījums. Tātad tas ir vēl viens spriegotājs. Bet šis spriegotājs ir paredzēts izplatīšanas shēmai. Izplatīšanas ķēde tiek aprakta dziļi aiz sadalījuma pārsega, un to nav iespējams vizuāli pārbaudīt, ja vien jūs noņemat sadales pārsegu. Vairumā gadījumu tas būs pilnībā jānoņem priekšpusē vai motorā.

Tas, kas var notikt ar nobraukuma pieaugumu, sāks zaudēt īpašības un ļaus ķēdei pamosties. Kad tas notiek, izplatīšanas shēma ir bārbekjū. Un tas ir galvenais, ja jūs pamanāt, ka kaut kas grabēts par laika iestatīto vāciņu, jums ātri jāreaģē. Jo, ja jums nav, motors var neizdoties. Virzuļi un vārsti saduras, un kaušana notiks motora iekšpusē. Vairumā gadījumu remonts ir dārgāks nekā jauns motors. Tātad, jūs sapratāt ideju. Tāpēc laiku pa laikam uzmanieties no skaņu grabēšanas.

Pārkaršana

Pārkaršana ir vēl viena būtiska Subaru EZ36 motora problēma. Un, ja godīgi, šī problēma ir pieejama daudzos Subaru motoros, īpaši H4 bokseros. Tomēr par laimi, šo problēmu dēļ lielāki EZ dzinēji daudz necieš. Tomēr tas nenozīmē, ka šīs problēmas nevar rasties. Daudzi cilvēki saka, ka tas ir saistīts ar nepietiekamu dzesēšanu, ko nodrošina EZ36 dzesēšanas sistēma, un iesaka izvēlēties sekundārā tirgus radiatoru ar lielāku ietilpību, lai labāk atdzesētu motoru. Un mēs patiesi piekrītam, ka, ja vēlaties aizsargāt savu EZ36 motora ložu necaurlaidīgu, iespējams, ir laba ideja meklēt sekundāro tirgu, lai nākotnē novērstu pārkaršanu. Tagad pāriesim pie citām Subaru EZ36 3.6L motora problēmām.

Eļļas noplūde

Eļļas noplūde ir vēl viena izplatīta šī motora problēma. Ir vērts atzīmēt, ka katru Subaru motoru nomoka šīs problēmas. Ir izņēmumi, bet, iespējams, tie ir patiešām mazi nobraukuma dzinēji vai motori, par kuriem visu mūžu ir labi rūpējies. Un šīs eļļas noplūdes var rasties no jebkuras vietas, tās var nākt no izplatīšanas vākiem, eļļas tvertnes un vārstu pārsegiem. Subaru blīves nav gluži labi. Neskatoties uz to, EZ dzinēju sērijai, iespējams, ir labākas kvalitātes blīves nekā parastajiem EJ un FB Four -cilindru motoriem. Tomēr ir noplūdes, un šīs noplūdes ir pareizi jānoņem, lai novērstu motora bojājumus, jo jūs pastāvīgi zaudējat eļļu.

Izpūstas galvas blīve

Putinātās galvas blīvi ir vēl viena liela Subaru motora galvassāpes, un EZ36 nav izņēmums no šī noteikuma. Tie var notikt reti, salīdzinot ar citiem Subaru sērijas motoriem, bet tie rodas, un, kad tie notiek, to remonts ir patiešām dārgs.

Galvas blīvējums parasti sabojājas, kad automašīna pārkarst. Šī blīve ir starp cilindra galvu un bloka klāju. Šajā konkrētajā motorā jums ir divas no šīm blīvēm, un, ja tie neizdodas, viņiem bieži var būt nepieciešams izņemt motoru un sakārtot daudz naudas. Tas notiek tāpēc, ka cilindra galva ir jāpārklāj un ir jāpārdedzina. Tātad tas ir diezgan grūts un laika darbs.

Augsts degvielas patēriņš

Vēl viena no mūsu Subaru EZ36 3.6L motora problēmām nav pareizā problēma, bet gan šī motora mīnus. Pats motors nav īpaši efektīvs. Tās degvielas ekonomija var būt nedaudz zemāka par alternatīvo 3.6 V6 motoru. Un mūsdienās, kad gāzes cenas paaugstinās diezgan augstas, jums noteikti vajadzētu piesargāties, jo tvertnes piepildīšana var maksāt daudz centus.

Maiņstrāvas kompresora kļūme

Un pēdējais, bet ne mazāk svarīgi ir maiņstrāvas kompresora neveiksme. Tā nav motora problēma, bet gan aksesuāri. Tomēr mainīgā strāva ir savienota ar motoru, un motors šim kompresoram piešķir jaudu. Šie kompresori nav labākie. Pati vienība, ieskaitot kompresoru o gredzenus, var tikt bojāta, kas šajos EZ dzinējus var izgāzties.

Kuriem Subaru modeļiem ir EZ36 3,6 litru motors?

Tagad redzēsim, kuriem modeļiem ir EZ36 3,6 litru motors.

  • 2008 – 2014 Subaru Tribeca
  • 2010 – 2019 Subaru Legacy
  • 2020-2019 Subaru Outback

Kādas ir Subaru EZ36 3.6L motora problēmas?

Parastās EZ36 motora problēmas ietver eļļas kanalizāciju, izplatīšanas ķēdes spriegotāju kļūmes, serpentīna jostas spriegotāju kļūmes un pārkaršanas problēmas. Kopumā šim motoram nav nopietnu problēmu, tāpat kā citiem Subaru motoriem, tas ir diezgan labs un izturīgs, un tas var viegli nobraukt 200 000 jūdzes.

Vai Subaru EZ36 3.6L motors ir labs motors?

Jā, EZ36 motors ir diezgan izturīgs un uzticams. Tas nav ideāls, bet ilgtermiņā to joprojām var stumt. Nav problēmu ar uzticamību, izņemot dzesēšanas sistēmu, kas varētu darboties nedaudz slikti. Var būt arī citas problēmas, piemēram, eļļas noplūdes šeit un tur, bet kopumā šim motoram nekas nav par daudz. Vienīgais mīnuss, iespējams, ir tā degvielas patēriņš. EZ36 ir izslāpis motors, kas skaļumam var patērēt daudz degvielas.

Vai Subaru EZ36 3.6L motors ir bokseris?

Jā, Subaru EZ36 3.6L ir 6 -cilindru bokseris.

Parašykite komentarą

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *