BMW dīzeļdzinēji ir mans spēks. Šodien es iesaistos visās iespējamās BMW M47 dīzeļdzinēja problēmas.
Visizplatītākās BMW M47 motora problēmas
- Virpuļa slāpētāja kļūme
- Turbokompresora kļūmes
- Apkures sveces kļūme
- Sprauslas neveiksmes
- Degvielas sūkņa kļūme
- EGR neveiksmes
- Kloankshael neveiksme
- PCV vārsta kļūme
- Vakuuma noplūde
Vai vēlaties uzzināt vairāk? Nekur neiet. Turpinot, es vispirms atklāšu vēl dažas M47 motora specifikācijas, un tūlīt pēc tam es pārcelšos uz visām iepriekšminētajām problēmām.
Pamata BMW M47 motora specifikācija
Vispirms uzzināsim vairāk par šī motora specifikācijām un redzēsim, kādas specifikācijas nodrošina šis motors. M47 motors ir 4 -row turbo dīzeļdzinējs, ko BMW ražo no 1999. līdz 2007. gadam. Šis motors, iespējams, ir vienas masas ražotas līnijas 4 motors, ko jebkad izgatavojis BMW. Šis motors izmanto čuguna bloku un alumīnija cilindra galvu. M47 motors sākotnēji izmantoja vecās skolas tehnoloģiju, bet gadu gaitā tas tika pielāgots jaunākām lietām. Piemēram, oriģinālais motors izmantoja Bosch VP44 degvielas sūkni. Tomēr vēlākā 2003. gadā Versijās šis motors sāka izmantot parasto dzelzceļa iesmidzināšanu. Tā rezultātā motors kļuva ticamāks, jo vecāks VP44 degvielas sūknis bija miskaste, kas bieži neizdevās un radīja problēmas. Jaunākajiem modeļiem bija arī virpuļveida vārsti uz ieplūdes kolektora. Un atšķirībā no kopējās dzelzceļa sistēmas tas bija trūkums, jo šīs lietas bieži sabojājas. Interesanti, ka šis motors tika pielāgots arī šķērseniskai lietošanai. Šie motori ir pazīstami kā M47R un tika izmantoti Rover un MG modeļos. Tagad dalīsimies ar šī motora vispārējām specifikācijām.
- Konfigurācija: inline-4
- Ietilpība: 2.0L
- Diametrs: 84 mm
- Procedūra: 88 vai 90 mm
- Bloka materiāls: čuguna
- Galvas materiāls: alumīnijs
- Galvas dizains: DOHC, 4 vārsti uz cilindru
- Turbokompresors: jā
- Zirgu spējas: 114 – 161 ZS
- Pagrieziena moments: 265-340 nm (195-251 lb-ft)
Biežas BMW M47 motora problēmas
Esmu uzskaitījis visizplatītākās M47 motora problēmas, un tagad pārietu uz visām šīm problēmām.
Whirlpool bampera kļūme
Pirmā problēma mūsu sarakstā ir virpuļplūsmas kļūme, kas ir notikusi šajos M47 motoros. Šī problēma nav plaši izplatīta, lai gan tā ir pietiekami nopietna un kopīga, lai to pieminētu. Šis motors darbojas tikai M47D20TU motors. Tas ir jaunāks motors, kas ieviests 2001. gadā. Tas pārskatīja ieplūdes kolektoru ar Whirlpool vārstiem, kurus ieslēdza dators. Viņi visi ir piestiprināti pie viena stieni, un dizains ir diezgan slikts. Bultskrūves, kas tur vārstus, var nokrist cilindros un izraisīt kaušanu. Turklāt vārsti var aizsērēt ogles un strādāt nepietiekami. Labākais veids, kā atrisināt šīs problēmas, ir neatgriezeniski novērst atlokus. Alternatīvi, atjaunojiet vārstus, ir vairākas kopas, kuras varat izmantot, lai instalētu jaunus atlokus un darbotos pareizi.
Turbokompresora kļūmes
Turbokompresora darbības traucējumi ir vēl viens ļoti izplatīts M47 motora sāpju punkts. Šie dzinēji izmanto vienu turbīnu, kas var neizdoties ilgstoši un ļaunprātīgi izmantot. Kad ar turbokompresoru ar turbokompresoru ar turbokompresoru jūs redzēsit inspekcijas motora spuldzi, kā arī turbokompresora skaņas un turbokompresora jaudu un pazūd. Šīs problēmas risinājums ir turbīnas atjaunošana. Ir daudz veikalu, kas veic šīs pārvērtības, un, tiklīdz tie atjauno turbo motoru, komponents būs tikpat jauns. Diemžēl tas nav ļoti lēts, jo šīs problēmas risināšanai ir nepieciešams daudz darba. Tāpēc pirms viena no šiem motoriem pirkšanas uzmanieties no salauztas turbīnas simptomiem.
Apkures sveces kļūme
Sildīt sveces ir vēl viens elements, kas bieži sadalās šajos dīzeļdzinējos. Un šīs sveces ir patiešām grūti noņemt. Tas galvenokārt notiek tāpēc, ka tie būtībā tika metināti ilgu gadu lietošanas gados. To noņemšana var būt biedējošs uzdevums. Parasti, kad tie avarē, uz informācijas paneļa sāk parādīties sildīšanas sveču lampa. Jums būs arī zināmas grūtības motora sākumā ziemā, jo sildīšanas sveces ir sildītāji, kas dīzeļdegvielai ļauj gaismu ārkārtīgi zemā temperatūrā.
Sprauslas neveiksmes
Sprauslas kļūmes ir ļoti izplatītas arī M47 motorā. Šis motors izmantoja standarta dīzeļdegvielas iesmidzināšanu līdz 2003. gadam un pēc tam, kad motors ir uzstādījis vispārēju sliedes iesmidzināšanu. Parastās sliedes sprauslas ir daudz progresīvākas un parasti sadalās, salīdzinot ar vecākām sprauslām. Viņiem ir tendence izgāzties, jo ir ļoti jutīgi pret sliktu degvielu. Daudzi cilvēki domā, ka viņi var izmantot šos motorus ar augu eļļu, bet tas nav parasts dzelzceļa dzinējs. Sprauslas mēdz izgāzties, un, kad tās sabojājas, tās ir ļoti dārgas, lai salabotu parasto dzelzceļa versiju. Tāpēc, ja jūs nevēlaties sabojāt sprauslas, mēs iesakām pievienot augstas kvalitātes dīzeļdegvielu.
Degvielas sūkņa kļūme
Vecāka šī motora versija bez parastā sliedes izmanto Bosch VP44 degvielas sūkni, kas ir slavens ar neveiksmi. Katram motoram ar šo sūkni ir problēma. Šī ir ļoti slikta konstrukcija, kuras dēļ šim motoram ir daudz problēmu, tāpēc vienīgais veids ir atjaunot vai nomainīt šo sūkni. Šī ir vēl viena ļoti dārga lieta, ko labot. Ar šo problēmu saistītie simptomi ir nespēja iedarbināt motoru, motors traucē un zīmes caur pārnesumu. Kopumā braukšana ar sliktu VP44 sūkni ir pilnīgs murgs.
EGR neveiksmes
EGR ir vēl viena liela M47 motora galvassāpes. Tātad, kas ir EGR un kāds ir šī vārsta uzdevums? Tas ir izplūdes gāzu recirkulācijas vārsts, kura uzdevums ir atgriezt izplūdes gāzi ieplūdes atverē, lai samazinātu NOx daļiņu daudzumu. Nox ir ļoti kaitīgs cilvēkiem, kuri viņus elpo, tāpēc šīs sistēmas ir izgudrotas. Tomēr problēma ir tā, ka visas šīs sistēmas ir aizsērējušas ar oglēm. Ja jūs nevēlaties problēmas, ieteicams regulāri tīrīt EGR. Simptomi, piemēram, motora spuldzes pārbaude, mazjaudas un klibošanas režīms, ir izplatīti, kad EGR ir aizsērēts.
Kloankshael neveiksme
Vēl viena ļoti izplatīta problēma ir avārijas neveiksme. Šis komponents ir pazīstams arī kā harmoniska līdzsvarošana. Šis komponents vada serpentīna jostu un darbojas arī kā kloķvārpstas līdzsvars. Šī sastāvdaļa atrodas apakšā, kur atrodas kloķvārpsta. Šie kloķa skriemeļi ir izgatavoti no gumijas un laika gaitā sabojā gumiju. Tātad, ja gumijas daļa neizdodas, jūs zaudēsit piedevas un motors izies. Tātad, ja pamanāt, ka kloķa skriemelis pieķeras, ir svarīgi to nomainīt, līdz tas ir pilnībā bojāts.
PCV vārsta kļūme
PCV vārsts vai kartera ventilācija, kā to sauc, var arī neizdoties. Šis komponents aizsprosto un pārstāj darboties. Viņš neizsūc kartera pozitīvo spiedienu un viņam ir problēma. Tas var izraisīt situāciju, kad jūsu motoru uzspridzinās blīves un blīves. Dzinēji pat patērē motoreļļu, kad PCV vārsts sabojājas. Tāpēc mēs iesakām mainīt šo daļu, pirms tā rada vairāk problēmu.
Vakuuma noplūde
Un pēdējā problēma mūsu BMW M47 motora problēmās ir vakuuma noplūde. Vakuuma noplūdes ir šī motora problēma. Šie dzinēji izmanto lētas, augstas kvalitātes vakuuma šļūtenes, kuras var diezgan viegli noklikšķināt, un pēc tam simptomus, piemēram, motora gaismu un aptuveno tukšu. Risinājums ir atjaunot šīs šļūtenes ar jaunām un atrisināt problēmu.
Kurus modeļus ir BMW M47 motors?
- 1999 – 2005 BMW E46 320d
- 2001 – 2005 BMW E46 318d
- 2000 – 2003 BMW E39 520d
- 2005 – 2007 BMW E83 2.0d
- 2004 – 2007 BMW E87 118d
- 2005 – 2007 BMW E90/91 318d
- 2005 – 2007 BMW E60/61 520d
- 1999-2005 Rover 75
- 2001 – 2005 mg zt
- 2001-2006. Land Rover Freelander.
Kādas ir visizplatītākās BMW M47 motora problēmas?
Parastās šī motora problēmas ir vakuuma noplūdes, sabojātas sprauslas, salauzts turbokompresors, problēmas ar VP44 degvielas sūkni vecākā ne -ģenerāldirektoru modelī, EGR kļūmes un kartera avārijas.
Vai BMW M47 motors ir uzticams?
Kopumā tas ir uzticams motors, bez dažām zināmām problēmām, piemēram, turbokompresora kļūmes un VP44 degvielas sūkņa kļūme, kas nav kopijas sliedēs. Jaunāki motori, kas izmanto parasto sliedi, ir izturīgāki pret lodes un tām nav šādu problēmu.