BMW N43 motora problēmas īpašnieka viedoklis

BMW N43 motora problēmas īpašnieka viedoklis

Mana pieredze ar N43 motoru faktiski nav ar BMW, bet gan ar Peugeot. Jā, pareizi. BMW dalījās ar savu N43 motoru ar PSA grupu (Peugeot un Citroën) un sauca to par 1,6 VTI motoru.

Parastās BMW N43 motora problēmas

  • Iekaisuma un spoles vainas krišana
  • Oglekļa uzkrāšanās
  • Sprauslas kļūme
  • HPFP kļūme
  • Laika ķēdes problēmas
  • Vana problēmas
  • NOX sensora kļūme
  • Ūdens sūknis un termostata kļūme

Vai vēlaties uzzināt vairāk? Lasīt tālāk.

Pamata BMW N43 motora specifikācija

Vispirms apskatīsim šī motora galvenās specifikācijas. BMW N43 motors ir benzīna motors, ko ražo BMW 2007-2011. Tas bija ļoti īstermiņa motors, kas īpaši paredzēts starta līmeņa modeļiem. Tās ātrā sabrukšana galvenokārt bija tāpēc, ka tirgus pārvērtās par motoriem ar turbokompresoru un aizstāja ar N13 motoru, kas ir turbo motors. Tātad, kā jūs droši vien domājat, N43 ir atmosfēras dzinējs. Šis motors ir 4 rindas, kas nozīmē, ka ir četri cilindri. Tam bija divi veidi: 1,6 L un 2,0 L. Bloks, tāpat kā galva, bija izgatavots no alumīnija, padarot motoru diezgan vieglu. Galvas konstrukcija ir DOHC ar četriem vārstiem uz cilindru. Šis motors izmanto arī ļoti progresīvas tehnoloģijas, piemēram, furgonu. Faktiski šim motoram ir dubultā furgons gan uz ieplūdes, gan izlādes vārpstu. Dzinējs izmanto arī tiešu injekciju, kas vēl vairāk palielina efektivitāti, bet ir izraisījusi arī dažas problēmas. N43 Interesanti, ka šis motors nav pārdots valstīs ar daudz sēra benzīnā. N43 nav arī valvetronic, kas ir vēl viens galvenais problēmu cēlonis citos BMW dzinējos. Šeit ir BMW N43 motora specifikācijas.

  • Konfigurācija: inline-4
  • Ietilpība: 1,6L vai 2.0L
  • Svētais: 82 vai 84 mm
  • Procedūra: 75,7 vai 90 mm
  • Bloks un galvas materiāls: alumīnijs
  • Galvas dizains: DOHC, 4 vārsti uz cilindru
  • Mainīgais vārsta laiks: jā, dubultā Vanos
  • Tieša injekcija: jā
  • Zirgu spējas: 121 – 168 ZS
  • Pagrieziena moments: 160-210 nm (118-155 lb-ft)

Biežas BMW N43 motora problēmas

Mēs esam uzskaitījuši visizplatītākās BMW N43 motora problēmas, un tagad ir pienācis laiks sīkāk izpētīt katru no tām, tāpēc sekojiet mums, līdz mēs sīki izskaidrojam katru problēmu.

Iekaisuma un spoles vainas krišana

Pirmā un visizplatītākā problēma N43 motorā ir iekaisuma svece un spoles mazspēja. Abas šīs iekaisuma sastāvdaļas bieži cieš no šiem motoriem. Tas ir saistīts ar faktu, ka BMW ruļļi ir diezgan slikti un pat atcēla šo iekaisuma spoli. Ar šo problēmu saistītie simptomi ir motoriskās pārbaudes gaisma, motora iekaisuma traucējumi, slikts motora darbs un slikts degvielas patēriņš. Motors netiks izpildīts, ja ir problēmas ar šīm iekaisuma sastāvdaļām. Vienkāršākais veids, kā izmēģināt konkrētu spoli, ir vienkārši to aizstāt. Ja inspekcijas motora spuldzes kods nonāk citā cilindrā, tas izraisa jūsu problēmu.

Oglekļa uzkrāšanās

Oglekļa uzkrāšanās ir vēl viena būtiska problēma ar šo BMW N43 motoru. Tad kāpēc tā ir šī motora problēma? Nu, šis motors izmanto tiešu injekciju. Šāda veida injekcijai tiek izmantota cita veida gāzes injekcija, salīdzinot ar iepriekš izmantoto injekciju. Tādējādi ieplūdes vārsti netiek iztīrīti, kā tas parasti notika vecākiem motoriem. Laika gaitā eļļas tvaiki sāk kāpt pa vārstiem un veido oglekļa nogulsnes. Šie nogulumi var kļūt ļoti augsti un izraisīt vārsta darbības traucējumus. Tas izraisīs iekaisuma periodiskus, saspiešanas zudumus un varas zudumus. Risinājums ir veikt metodi ik pēc 60 000 km, ko sauc par valriekstu vēdera uzpūšanos, lai izvairītos no šīm problēmām.

Sprauslas kļūme

Sprauslas kļūmes ir ļoti izplatītas arī BMW N43 motorā. Šis motors, kā mēs jau minējām iepriekš, izmanto tiešu iesmidzināšanu. Šajā injekcijas metodē tiek izmantotas īpašas sarežģītas pjezo kristāla sprauslas, kas ir diezgan jutīgas. Viņiem bieži neizdodas, un tos ir gandrīz neiespējami atjaunot. Viņu aizstāšana var būt diezgan dārga. Tāpēc mēs iesakām jums pārliecināties, ka sprauslas ir labā stāvoklī, pirms pērkat vienu no šīm automašīnām ar šiem motoriem. Izlasiet mūsu rokasgrāmatu par degvielas sprauslu problēmām, lai uzzinātu par slikto degvielas sprauslu simptomiem.

HPFP kļūme

Papildus jaunām sprauslām šī tiešās iesmidzināšanas sistēma izmanto arī sekundāru augsta spiediena degvielas iesmidzināšanas sūkni (HPFP). Šis sekundārais iesmidzināšanas sūknis ir slavens ar neveiksmi. Kad tas neizdodas, tas var sākt radīt dīvainus simptomus. Proti, pārbaudiet motora spuldzi, motora dzēšanu, vilcināšanos, sliktu degvielas ekonomiju, degvielas noplūdi un troksni. Ieteicams aizstāt šo sūkni ar jaunu. Lai gan dažus no tiem var pārbūvēt. Tātad jūs varat iet šo ceļu, ja vēlaties.

Laika ķēdes problēmas

Šajos N43 motoros ir ļoti izplatītas izplatības shēmas problēmas. Un viņi var nākt no dažādām vietām. Pirmā problēma ir gadījums, kad tiek izstiepta sadalījuma shēma. Tas izraisīs motora grabēšanu, un, ja galvenā uzmanība netiek pievērsta, ķēde liks un sabojā motoru. Ķēdes ceļveži ir arī ļoti nolietoti un atbrīvo atkritumus, kas nonāk eļļas kanālos, kas neļaus eļļai plūst. Tas izraisa motora kļūmi. Galu galā var sadalīt sadalījuma shēmas izplatītāju. Rada problēmas un atslābina ķēdi. Kopumā šis motors ir gandrīz murgs, ņemot vērā šīs izplatīšanas shēmas problēmas. Tikai regulāras eļļas maiņas var nedaudz aizkavēt šīs problēmas un pagarināt motora kalpošanas laiku.

Vana problēmas

Šim motoram ir arī Vana problēmas. Tiem, kas nezina, furgonu sistēma ir mainīgs vārsta laiks, kāds ir šim motoram. Uz katras sadalījuma vārpstas ir divi solenoīdi. Viņi mēdz izgāzties un radīt problēmas. Visizplatītākais būs motora pārbaudes gaisma. Tomēr var būt arī citi simptomi, piemēram, enerģijas zudums un slikts degvielas patēriņš. Par laimi, šo komponentu maiņa nav ārkārtīgi dārga, jo tie ir tikai solenoīdi. Citiem vārdiem sakot, elektroniskie pārnesumi.

NOX sensora kļūme

Vēl viena galvenā šī motora problēma ir NOX sensora kļūme. Tātad, kas ir NOX sensors un kā tā var būt problēma? NOX sensors ir īpašs šo tiešo injekcijas motoru sensors, lai izmērītu NOx daļiņas izplūdes gāzu gāzē. Tādējādi uzstādīšanas pozīcija atrodas uz automašīnas izplūdes caurules, kaut kur pa vidu, kur B statni, bet no apakšas. Var gadīties, ka šis sensors var neizdoties, un tas tiks parādīts motora pārbaudes gaismas, sliktu izmešu, neapstrādāta motora darba, iekaisuma traucējumu un augsta degvielas patēriņa gadījumā. Tagad pāriesim pie citām BMW N43 motora problēmām.

Ūdens sūknis un termostata kļūme

Pēdējā problēma mūsu BMW N43 motora problēmās ir ūdens sūkņa un termostata problēma. Šīs divas sastāvdaļas bieži sabojājas. Īpaši termostats. Šis komponents var neizdoties divās pozīcijās. Vai nu slēgts vai atvērts. Ja tas ir aizvērts, automašīna pastāvīgi pārkarsīs. Ja tas neizdodas aukstā stāvoklī, šo motoru būs ļoti grūti sasniegt līdz temperatūrai. No otras puses, ūdens sūknis var radīt arī problēmas. Tas ir troksnis un noplūde. Tas var darboties tik slikti, ka motors pastāvīgi pārņems. Tātad, ja pamanāt kādu no šiem simptomiem, jums būs jāmaina sliktā sastāvdaļa.

Kurus modeļus ir BMW N43 motors?

  • 2007 – 2009 BMW E81/82/87/88 116i
  • 2008 – 2011 BMW E81/87/88 118i
  • 2007 – 2011 BMW E90/91/92/93 320i
  • 2007 – 2009 BMW E60/61 520i

Kādas ir visizplatītākās BMW N43 motora problēmas?

Parastās BMW N43 motora problēmas ietver spoles bojājumus, oglekļa uzkrāšanos, sprauslas kļūmi, HPFP kļūmi, ūdens sūkņa kļūmi, termostata kļūmi, sadalījuma ķēdes stiepšanos, sadalījuma ķēdes vadotnes kļūmi, kas izraisa eļļas badu, VANA problēmu un NOX sensora kļūmi. Kopumā tas ir diezgan problemātisks dzinējs.

Vai BMW N43 motors ir uzticams?

Īsa atbilde ir nē. Tas, iespējams, ir viens no vissliktākajiem BMW dzinējiem. BMW nepielika daudz pūļu, izstrādājot un pārbaudot šo motoru. Tam ir daudz problēmu, kuras var atrisināt ar murgu. Tāpēc jums no tā vajadzētu izvairīties.

Parašykite komentarą

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *