Padomi, kā mainīt šoka absorbētāju

Padomi, kā mainīt šoka absorbētāju

Mēs visi zinām, ka automašīna ir ļoti bīstams transportlīdzeklis, tāpēc vairums cilvēku veselā saprātā nekad nedomātu iegūt automašīnu ar stūres ratu vai nepilnīgu stūri. Tomēr tikai daži saprot, ka arī labie, rīkojošie amortizatori ir ļoti svarīgi transportlīdzekļa drošībai. Bojātu vai sliktu amortizatoru gadījumā automašīnas apstāšanās attālums tiek pagarināts, automašīna kļūst nestabila pēc kārtas un manevriem, riteņi uz nevienmērīgā ceļa var paslīdēt no ceļa un vadītājs riskē pilnībā zaudēt kontroli. Turklāt gandrīz visas balstiekārtas un stūres daļas, kā arī riepu papildu nodilums sadalās neaktīvu amortizatoru dēļ. Tāpēc, ja jums liekas, ka jūsu automašīna ir sliktāka, kavējot vibrācijas, balstiekārta tiek trāpīta vai vizuāli pārbaudīt amortizatoru, izrādās, ka tā noplūst vai sāk svīst, nekavējoties konsultējieties ar garāžu. Diagnostika un, ja nepieciešams, nolietota amortizatora nomaiņa ar jaunu. Ja esat ķīniešu automašīnas īpašnieks, varat iegādāties jaunu amortizatoru un visas saistītās detaļas mūsu rezerves daļu veikalā.

Bet jauna amortizatora pirkšana ir puse no darba; Ja amortizators nav pareizi uzstādīts, pat pilnībā funkcionējoši statņi dažās dienās var izgāzties. Tāpēc, ja jūs nolemjat pats aizstāt amortizatoru vai neesat pārliecināts par garāžas kvalifikāciju, kuru jūs plānojat pieteikties, tad, mainot amortizatoru, nodrošiniet dažus pamatnoteikumus.

1 Pērciet tikai augstas kvalitātes amortizatoru

Lai gan šis priekšmets neattiecas uz amortizatora amortizatora maiņu, pat vispieredzējušākais speciālists ar pilnu instrumentu komplektu nespēs pareizi darboties ar sliktas kvalitātes amortizatoru. Es iesaku iegādāties šos zīmolus šoka absorbētājus: Kyb (Kayaba), Bilstein, Sachs, Boge un Koni, citi firmas parasti ir sliktākas kvalitātes, un, kā mēs jau minējām, nevajadzētu ietaupīt amortizatorus.

2 Šoka absorbētājus var aizstāt tikai pa pāriem

Suspensijas detaļu un amortizatoru ražotāji iesaka mainīt amortizatorus pāros. Neviens šoka absorbētājs ražošanas uzņēmums negarantēs statņus, ja nomainīsit tikai vienu amortizatoru. Paskaidrojums ir vienkāršs: ja vienā automašīnas pusē ir uzstādīts vecs nolietots trieciena absorbētājs, bet otrā -jauna automašīna, automašīna ripos, lielākajai daļai slodzes būs jābūt jaunajam, kas trāpīts, un tā ātri neizdosies. Turklāt ar šīm izmaiņām automašīnas izturēšanās manevru laikā, kā arī pēkšņa bremzēšana kļūst pilnīgi neparedzama.

3 Pārbaudiet, vai nav visu amortizatora daļas

Ļoti bieži priekšlaicīga jaunā šoka absorbētāja cēlonis kļūst par putekļu, gultņu, atbalsta gultņu, kā arī avotu nomaiņas iemesliem. Noteikti pārbaudiet amortizatora stumbra integritāti Ja tas ir bojāts vai ļoti nolietots, noteikti nomainiet to, pretējā gadījumā putekļi, ko izraisa stumbra plaisas un plaisas uz stieņa, sāk darboties kā abrazīvi un ātri sabojā trieciena amortizatora stieni, kā arī iekšējos blīvējumus. Šoka absorbētāja ietekmes atbalsts ir arī svarīga amortizatoru statņu sastāvdaļa. Ja pamanāt, ka drupinošs vai vienkārši deformēts buferis, noteikti nomainiet to, pretējā gadījumā labs caurums uz ceļa, kas piespiedīs amortizatoru amortizatoru, var būt pēdējais pat jaunam amortizatoram. Pārliecinieties arī, vai ietekmes atbalsts stingri atbilst amortizatoram; Nekādā gadījumā trieciens nevajadzētu pārstāt brīvi pārvietoties pa stieni. Rezultātā putekļi nonāks pēc trieciena atbalsta un sāks darboties kā smilšpapīrs, kas izraisīs trieciena amortizatoru, kas sit ļoti ātri. Jums jāpievērš uzmanība arī trieciena aizbāznim, ja esat iegādājies neregulāru amortizatoru. Fakts ir tāds, ka neoriginālā amortizatora stieņa diametrs var atšķirties no oriģināla un pat jaunais buferis var pilnībā brīvi pārvietoties uz tā, un tādā gadījumā jūs sazināties ar veikalu, lai viņi varētu izvēlēties pareizo Bump pieturvietu jums Atbalstīt gultņus jāmaina savlaicīgi. Fakts ir tāds, ka trieciena absorbētājā ir blīvējumi, kas ir izstrādāti tā, lai stienis būtu tikai uz augšu un uz leju, bet nav pagriezts iekšpusē. Tieši šim nolūkam tiek nodrošināti gultņi uz amortizatoru atbalstu. Ja gultnis ir iestrēdzis vai atslābināts, tas jānomaina, un arī paši balsti ir jāmaksā, ja gumija ir jānomaina. Ja pamanāt, ka automašīnas avoti ir nokrituši vai noraidījuši automašīnas atļauju, noteikti tos nomainiet, pretējā gadījumā jaunais amortizators neizdosies.

4 Mainot amortizatoru, izmantojiet īpašu instrumentu

Diezgan izplatīts šoka absorbētāja kļūmes iemesls ir trieciena absorbētāja kaitējums, uzstādot uz automašīnas. Vientuļš šoka absorbētāji nav ļoti izplatīti Lietuvas tirgū, bet, nolemjot automašīnā uzstādīt šāda veida amortizatoru, nekādā veidā nesabojājiet šoka absorbētāja mājokļu sienas. Ja jūs izmantojat uzgriezni, lai piestiprinātu amortizatoru, tas ātri neizdosies par gandrīz 100 procentiem. Ļoti bieži automašīnu remonta veikali izmanto pneimatiskas trieciena uzgriežņu atslēgu, lai pievilktu amortizatoru stieņu riekstus. Tas ir nepieņemami! Tā izmantošana ir liela varbūtība, ka stienis pagriezīsies korpusa iekšpusē, izraisot koduma blīves un slāpētāju. Turklāt ar amortizatoru uzgriežņu atslēgu ir liela iespēja, ka stieņa metālā notiks spriedze, un, ja ir labs sasitums, trieciena absorbētāja stienis, kas var izraisīt negadījumu. Nav arī atļauts nostiprināt stieņu knaibles, gāzes atslēgas un citus instrumentus, kas var sabojāt stieņa spoguli. Lai pievilktu uz stieņa uzgriezni, noteikti izmantojiet īpašu uzgriežņu atslēgu, lai piestiprinātu amortizatora stieni un pievelciet uzgriezni.

5 Šoka absorbētāja atrašana tikai pēc mašīnas nolaišanas

Tāpat kā visās balstiekārtas daļās, trieciena absorbētāja galīgā savilkšana jāveic tikai tad, kad automašīna tiek nolaista uz visiem 4 apļiem. Ja pievelciet liftu (uz domkrata), pēc automašīnas noņemšanas no pacēlāja, stienis izlādēsies un amortizators nedarbosies pareizi. Turklāt, ja šoka absorbētājam ir kluss bloks, tas radīs iekšēju spriedzi, kas ļoti ātri sabojājas.

6 Pirms pareizi uzstādot trieciena absorbētāju

Kā jūs zināt, šoka absorbētāji tiek glabāti horizontālā stāvoklī, kā rezultātā abiem cauruļvadu amortizatoriem iekļūst iekšējā. Šī gāze citādi nevar sabojāt stieņa vai amortizatora uzglabāšanu, kamēr Actuatus nav uzstādīts uz automašīnas. Tomēr, ja pirms uzstādīšanas tas netiek noņemts no iekšējā cilindra, amortizators nedarbosies pareizi, kas var izraisīt arī amortizatoru un klauvēt, kā arī vārstu kļūmes. Tāpēc pirms uzstādīšanas divu pīpju amortizatori ir jāsūknē šādi:

  • Pagrieziet trieciena absorbētāja stieni uz leju un gludi gludi un piestipriniet to šajā pozīcijā 2-3 sekundes
  • Apgrieziet saspiesto trieciena absorbētāju otrādi un turiet saspiesto 3-5 sekundes. un vienmērīgi atlaidiet stieni
  • Apgrieziet amortizatoru ar stieni vēlreiz uz leju, pagaidiet 2-3 sekundes un atkārtojiet iepriekšējās darbības 3-5 reizes.

Pēc amortizatora ventilācijas pabeigšanas tas pastāvīgi jātur vertikālā stāvoklī ar stieni līdz automašīnas uzstādīšanai, kā arī automašīnas uzstādīšanas laikā.

Parašykite komentarą

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *